vendor/a data lifecycle analyst (eventuality).

detalles del trabajo

detalles del trabajo

¡Esta propuesta te puede interesar!

MULTINATIONAL TOBACCO COMPANY, located in Vicente López, Bs As, Arg. for a 6-month contingency

Data Integrity - Vendor Data Lifecycle Analyst

Manage Vendor Master Data Base in compliance with company processes, procedures and policies.

Ensure completeness and correctness of information and supporting documentation provided by Business Stakeholders.

Ensure Data Life Cycle Management activities such as: Data Quality audits, Data cleansing and Data enrichment.

Perform analytic tasks/ reports ad hoc.

Work closely with Business Stakeholders (Affiliates, other SSCs teams, other Regions) to proactively follow-up on end to end resolution of all cases related to VMD Process.

Propose and implement process initiatives and improvements and actively participate in cross functional projects.

Support internal and external Audits (SOX)

Requirements:

University degree in Accounting, Business Administration; Systems or equivalent, or being in the last year of the career.

2 years of proved experience working in a Finance department.

Strong communication, analytical, problem solving and customer oriented skill

Teamwork

Excellent spoken and written level of English (daily verbal interaction) and Portuguese preferably

Advance knowledge in SAP, Winshuttle and Excel (Knowledge of Macros is a must)

Knowledge of AI and experience with process improvement or automation tools is highly valued.

 

 

Si consideras que reunís los requisitos para el puesto y te gustan los desafíos, no lo dudes…. ¡Postulate!

Sobre Randstad

En Randstad nos moviliza ayudar a las personas y a las organizaciones a desarrollar todo su potencial. Ese es el compromiso que asumimos como compañía en todo el mundo, un compromiso que nos impulsa a ir más allá para lograr que nuestros clientes y candidatos alcancen el éxito. ¿Cómo lo hacemos?, combinando nuestra pasión por las personas con el poder de la tecnología, creando experiencias más humanas, que nos permitan ser una fuente de inspiración y apoyo para quienes nos eligen. Porque estamos convencidos de que mejores personas hacen mejores.

Nos esforzamos todos los días en crear un entorno diverso y nos enorgullece ser una empresa con igualdad de oportunidades para todas las personas, independientemente de su raza, color, religión, sexo, identidad sexual u orientación sexual, país de origen, genética, discapacidad o edad.

¡Esta propuesta te puede interesar!

MULTINATIONAL TOBACCO COMPANY, located in Vicente López, Bs As, Arg. for a 6-month contingency

Data Integrity - Vendor Data Lifecycle Analyst

Manage Vendor Master Data Base in compliance with company processes, procedures and policies.

Ensure completeness and correctness of information and supporting documentation provided by Business Stakeholders.

Ensure Data Life Cycle Management activities such as: Data Quality audits, Data cleansing and Data enrichment.

Perform analytic tasks/ reports ad hoc.

Work closely with Business Stakeholders (Affiliates, other SSCs teams, other Regions) to proactively follow-up on end to end resolution of all cases related to VMD Process.

Propose and implement process initiatives and improvements and actively participate in cross functional projects.

Support internal and external Audits (SOX)

Requirements:

University degree in Accounting, Business Administration; Systems or equivalent, or being in the last year of the career.

2 years of proved experience working in a Finance department.

Strong communication, analytical, problem solving and customer oriented skill

Teamwork

Excellent spoken and written level of English (daily verbal interaction) and Portuguese preferably

Advance knowledge in SAP, Winshuttle and Excel (Knowledge of Macros is a must)

Knowledge of AI and experience with process improvement or automation tools is highly valued.

 

 

Si consideras que reunís los requisitos para el puesto y te gustan los desafíos, no lo dudes…. ¡Postulate!

Sobre Randstad

En Randstad nos moviliza ayudar a las personas y a las organizaciones a desarrollar todo su potencial. Ese es el compromiso que asumimos como compañía en todo el mundo, un compromiso que nos impulsa a ir más allá para lograr que nuestros clientes y candidatos alcancen el éxito. ¿Cómo lo hacemos?, combinando nuestra pasión por las personas con el poder de la tecnología, creando experiencias más humanas, que nos permitan ser una fuente de inspiración y apoyo para quienes nos eligen. Porque estamos convencidos de que mejores personas hacen mejores.

Nos esforzamos todos los días en crear un entorno diverso y nos enorgullece ser una empresa con igualdad de oportunidades para todas las personas, independientemente de su raza, color, religión, sexo, identidad sexual u orientación sexual, país de origen, genética, discapacidad o edad.

resumen

  • número de referencia
    109226

Gracias por suscribirte a nuestras alertas laborales personalizadas.