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        • caba, capital federal
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        ¡Esta propuesta te puede interesar!En Randstad nos moviliza ayudar a las personas y a las organizaciones a desarrollar todo su potencial. Ese es el compromiso que asumimos como compañía en todo el mundo, un compromiso que nos impulsa a ir más allá para lograr que nuestros clientes y candidatos alcancen el éxito. ¿Cómo lo hacemos?, combinando nuestra pasión por las personas con el poder de la tecnología, creando experiencias más humanas, que nos permitan ser una fuente de inspiración y apoyo para quienes nos eligen. Porque estamos convencidos de que mejores personas hacen mejores empresas.Demand PlannerIn the Lubes Operations organization we obsess over the customer and brand experience, looking to deliver an unrivaled customer experience and maximize earnings. From the Supply and Demand organization we have a unique opportunity to push towards this goal. We are in search of a Demand Planner (CABA)Position objectiveGenerate an accurate sales forecast that serves as base for EM Supply Chain planning, playing a key role as the strategic link between Sales, Marketing, and SupplyGenerate a reliable forecast that depends on the quality of sales history, collaborative Market Intelligence, and optimal algorithm parameters in the system.Provide a timely forecast to Supply to ensure that the right product is in the right place at the right time to meet customer orders.Work with Sales and Marketing to understand changing customer needs and market dynamics.Maintain historical demand information.Follow a scripted Demand Planning Monthly Cycle that aligns with industry best practice.Leverage system tools to identify opportunities for forecast improvements.Monitor system data quality and integrity and fix data related issues.Measure forecast performance and adjust processes in order to drive long-term improvement.Lead Sales & Operations Planning (S&OP) Meetings.  Knowledge, Skills, and ExperiencesCollege Degree in Business, Industrial Engineer, Intl. Commerce.5+ years of experience working in complex Supply Chain organizationsFluent in EnglishDemonstrate sound business judgment, decision making skills, and customer focus.Ability to handle a high volume of work in a fast paced environment.Ability to multi-task and prioritize work load.Strong data analysis skills.If you think you meet the requirement for the position and you like chanllenges, don't hesitate... Send your CV in English Si consideras que reunís los requisitos para el puesto y te gustan los desafíos, no lo dudes…. ¡Envíanos tu CV!   Nos esforzamos todos los días en crear un entorno diverso y nos enorgullece ser una empresa con igualdad de oportunidades para todas las personas, independientemente de su raza, color, religión, sexo, identidad sexual u orientación sexual, país de origen, genética, discapacidad o edad.
        ¡Esta propuesta te puede interesar!En Randstad nos moviliza ayudar a las personas y a las organizaciones a desarrollar todo su potencial. Ese es el compromiso que asumimos como compañía en todo el mundo, un compromiso que nos impulsa a ir más allá para lograr que nuestros clientes y candidatos alcancen el éxito. ¿Cómo lo hacemos?, combinando nuestra pasión por las personas con el poder de la tecnología, creando experiencias más humanas, que nos permitan ser una fuente de inspiración y apoyo para quienes nos eligen. Porque estamos convencidos de que mejores personas hacen mejores empresas.Demand PlannerIn the Lubes Operations organization we obsess over the customer and brand experience, looking to deliver an unrivaled customer experience and maximize earnings. From the Supply and Demand organization we have a unique opportunity to push towards this goal. We are in search of a Demand Planner (CABA)Position objectiveGenerate an accurate sales forecast that serves as base for EM Supply Chain planning, playing a key role as the strategic link between Sales, Marketing, and SupplyGenerate a reliable forecast that depends on the quality of sales history, collaborative Market Intelligence, and optimal algorithm parameters in the system.Provide a timely forecast to Supply to ensure that the right product is in the right place at the right time to meet customer orders.Work with Sales and Marketing to understand changing customer needs and market dynamics.Maintain historical demand information.Follow a scripted Demand Planning Monthly Cycle that aligns with industry best practice.Leverage system tools to identify opportunities for forecast improvements.Monitor system data quality and integrity and fix data related issues.Measure forecast performance and adjust processes in order to drive long-term improvement.Lead Sales & Operations Planning (S&OP) Meetings.  Knowledge, Skills, and ExperiencesCollege Degree in Business, Industrial Engineer, Intl. Commerce.5+ years of experience working in complex Supply Chain organizationsFluent in EnglishDemonstrate sound business judgment, decision making skills, and customer focus.Ability to handle a high volume of work in a fast paced environment.Ability to multi-task and prioritize work load.Strong data analysis skills.If you think you meet the requirement for the position and you like chanllenges, don't hesitate... Send your CV in English Si consideras que reunís los requisitos para el puesto y te gustan los desafíos, no lo dudes…. ¡Envíanos tu CV!   Nos esforzamos todos los días en crear un entorno diverso y nos enorgullece ser una empresa con igualdad de oportunidades para todas las personas, independientemente de su raza, color, religión, sexo, identidad sexual u orientación sexual, país de origen, genética, discapacidad o edad.
        • caba, capital federal
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        ¡Esta propuesta te puede interesar!En Randstad nos moviliza ayudar a las personas y a las organizaciones a desarrollar todo su potencial. Ese es el compromiso que asumimos como compañía en todo el mundo, un compromiso que nos impulsa a ir más allá para lograr que nuestros clientes y candidatos alcancen el éxito. ¿Cómo lo hacemos?, combinando nuestra pasión por las personas con el poder de la tecnología, creando experiencias más humanas, que nos permitan ser una fuente de inspiración y apoyo para quienes nos eligen. Porque estamos convencidos de que mejores personas hacen mejores empresas.In the Lubes Operations organization we obsess over the customer and brand experience, looking to deliver an unrivaled customer experience and maximize earnings. From the Supply and Demand organization we have a unique opportunity to push towards this goal.We are in search of a Supply Chain Initiatives Coordinator (CABA)Position objectiveLead cross-functional project teams to implement product changes approved by the Product Management (PM) team. Optimize sourcing for new and existing products, packages, and customers. Ensure that all Product Offering Management (POM) projects are implemented in a timely and effective manner ·       Ensure compliance to controls, product integrity & trade regulation requirements·       Analyze network data to optimize sourcing by minimizing cost and satisfying customer demand.·       Review network sourcing and distribution on an on-going basis to maintain optimal operating conditions·       Manage and lead the day-to-day operational and tactical aspects of multiple or large scale projects·       Provide scoping and analytical support for S&D related activities on a given project·       Set and manage project expectations·       Create and execute project work plans and revise as appropriate to meet changing needs and requirements·       Hold regular status meetings with project team. Mitigate team conflict and communication problems Knowledge, Skills, and Experiences·       College Degree (Industrial Engineer, Business, International Trade, or Other Engineering degree)·       Fluent in English. Strong written and oral communication skills.·       Experience in supply chain. Understanding of lubes business and overall network strategy, supply/demand balance, and plant operating constraints.·       Strong leadership and teamwork skills. Ability to work cross-functionally to resolve conflicting priorities and influence without authority.·       Demonstrate sound business judgment, decision making skills, and customer focus. If you think you meet the requirement for the position and you like challenges, don't hesitate... Send your CV in English Si consideras que reunís los requisitos para el puesto y te gustan los desafíos, no lo dudes…. ¡Envíanos tu CV!   Nos esforzamos todos los días en crear un entorno diverso y nos enorgullece ser una empresa con igualdad de oportunidades para todas las personas, independientemente de su raza, color, religión, sexo, identidad sexual u orientación sexual, país de origen, genética, discapacidad o edad.
        ¡Esta propuesta te puede interesar!En Randstad nos moviliza ayudar a las personas y a las organizaciones a desarrollar todo su potencial. Ese es el compromiso que asumimos como compañía en todo el mundo, un compromiso que nos impulsa a ir más allá para lograr que nuestros clientes y candidatos alcancen el éxito. ¿Cómo lo hacemos?, combinando nuestra pasión por las personas con el poder de la tecnología, creando experiencias más humanas, que nos permitan ser una fuente de inspiración y apoyo para quienes nos eligen. Porque estamos convencidos de que mejores personas hacen mejores empresas.In the Lubes Operations organization we obsess over the customer and brand experience, looking to deliver an unrivaled customer experience and maximize earnings. From the Supply and Demand organization we have a unique opportunity to push towards this goal.We are in search of a Supply Chain Initiatives Coordinator (CABA)Position objectiveLead cross-functional project teams to implement product changes approved by the Product Management (PM) team. Optimize sourcing for new and existing products, packages, and customers. Ensure that all Product Offering Management (POM) projects are implemented in a timely and effective manner ·       Ensure compliance to controls, product integrity & trade regulation requirements·       Analyze network data to optimize sourcing by minimizing cost and satisfying customer demand.·       Review network sourcing and distribution on an on-going basis to maintain optimal operating conditions·       Manage and lead the day-to-day operational and tactical aspects of multiple or large scale projects·       Provide scoping and analytical support for S&D related activities on a given project·       Set and manage project expectations·       Create and execute project work plans and revise as appropriate to meet changing needs and requirements·       Hold regular status meetings with project team. Mitigate team conflict and communication problems Knowledge, Skills, and Experiences·       College Degree (Industrial Engineer, Business, International Trade, or Other Engineering degree)·       Fluent in English. Strong written and oral communication skills.·       Experience in supply chain. Understanding of lubes business and overall network strategy, supply/demand balance, and plant operating constraints.·       Strong leadership and teamwork skills. Ability to work cross-functionally to resolve conflicting priorities and influence without authority.·       Demonstrate sound business judgment, decision making skills, and customer focus. If you think you meet the requirement for the position and you like challenges, don't hesitate... Send your CV in English Si consideras que reunís los requisitos para el puesto y te gustan los desafíos, no lo dudes…. ¡Envíanos tu CV!   Nos esforzamos todos los días en crear un entorno diverso y nos enorgullece ser una empresa con igualdad de oportunidades para todas las personas, independientemente de su raza, color, religión, sexo, identidad sexual u orientación sexual, país de origen, genética, discapacidad o edad.
        • caba, capital federal
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        ¡Esta propuesta te puede interesar!En Randstad nos moviliza ayudar a las personas y a las organizaciones a desarrollar todo su potencial. Ese es el compromiso que asumimos como compañía en todo el mundo, un compromiso que nos impulsa a ir más allá para lograr que nuestros clientes y candidatos alcancen el éxito. ¿Cómo lo hacemos?, combinando nuestra pasión por las personas con el poder de la tecnología, creando experiencias más humanas, que nos permitan ser una fuente de inspiración y apoyo para quienes nos eligen. Porque estamos convencidos de que mejores personas hacen mejores empresas.Would you like to be part of a leading global business center in expansion? Do you have experience in retail marketing projects? This proposal may interest you!We are in search of a Fuel Products Supply Coordinator (CABA)Bachelor's degree in Engineering, Supply Chain, Business or retaled disciplineExperience in scheduling or coordinating petroleum supply. Refining, pipeline or chemicals operationsPossess an advanced / bilingual level of English (exclusive).Position objectiveSupply Coordination team creates value by ensuring customers receive reliable supply of required fuel products while also supporting revenue growth, and minimizing costs across the supply chainResponsible for planning and executing end-to-end supply logistics for various fuel products (i.e. gasoline, diesel, etc.Responsible for the movements via various methods of transportation (pipeline, marine, rail, truck) and may also manage inventory (primarily in pipelines, rail cars, trucks, vessels and terminals)Supply Coordinator creates value by leveraging expertise in the following areas:Understanding and executing contract terms accurately, efficiently and cost effectivelyOptimizing inventory to manage supply reliability risks and reduce costsMaximizing the value gained through supply logistics utilizationProducing and executing logistics scheduling that is timely, accurate, and efficientEnsuring timely and accurate product movement data (volumes, qualities, etc.)Knowledge, Skills, and ExperiencesMust possess strong analytical and problem solving skillsMust possess excellent verbal and written communication skillsMust be flexible/adaptable and have the ability to manage changing prioritiesMust have strong attention to detail and concern for accuracyMust be collaborative and work well in teamsMust be customer focused and have ability to build relationshipsMust be able and willing to respond to after-hours callsMust possess strong drive and motivation; strong continuous improvement mindsetIf you think you meet the requirement for the position and you like challenges, don't hesitate... Send your CV in English (Ref. 4127) Si consideras que reunís los requisitos para el puesto y te gustan los desafíos, no lo dudes…. ¡Envíanos tu CV!   Nos esforzamos todos los días en crear un entorno diverso y nos enorgullece ser una empresa con igualdad de oportunidades para todas las personas, independientemente de su raza, color, religión, sexo, identidad sexual u orientación sexual, país de origen, genética, discapacidad o edad.
        ¡Esta propuesta te puede interesar!En Randstad nos moviliza ayudar a las personas y a las organizaciones a desarrollar todo su potencial. Ese es el compromiso que asumimos como compañía en todo el mundo, un compromiso que nos impulsa a ir más allá para lograr que nuestros clientes y candidatos alcancen el éxito. ¿Cómo lo hacemos?, combinando nuestra pasión por las personas con el poder de la tecnología, creando experiencias más humanas, que nos permitan ser una fuente de inspiración y apoyo para quienes nos eligen. Porque estamos convencidos de que mejores personas hacen mejores empresas.Would you like to be part of a leading global business center in expansion? Do you have experience in retail marketing projects? This proposal may interest you!We are in search of a Fuel Products Supply Coordinator (CABA)Bachelor's degree in Engineering, Supply Chain, Business or retaled disciplineExperience in scheduling or coordinating petroleum supply. Refining, pipeline or chemicals operationsPossess an advanced / bilingual level of English (exclusive).Position objectiveSupply Coordination team creates value by ensuring customers receive reliable supply of required fuel products while also supporting revenue growth, and minimizing costs across the supply chainResponsible for planning and executing end-to-end supply logistics for various fuel products (i.e. gasoline, diesel, etc.Responsible for the movements via various methods of transportation (pipeline, marine, rail, truck) and may also manage inventory (primarily in pipelines, rail cars, trucks, vessels and terminals)Supply Coordinator creates value by leveraging expertise in the following areas:Understanding and executing contract terms accurately, efficiently and cost effectivelyOptimizing inventory to manage supply reliability risks and reduce costsMaximizing the value gained through supply logistics utilizationProducing and executing logistics scheduling that is timely, accurate, and efficientEnsuring timely and accurate product movement data (volumes, qualities, etc.)Knowledge, Skills, and ExperiencesMust possess strong analytical and problem solving skillsMust possess excellent verbal and written communication skillsMust be flexible/adaptable and have the ability to manage changing prioritiesMust have strong attention to detail and concern for accuracyMust be collaborative and work well in teamsMust be customer focused and have ability to build relationshipsMust be able and willing to respond to after-hours callsMust possess strong drive and motivation; strong continuous improvement mindsetIf you think you meet the requirement for the position and you like challenges, don't hesitate... Send your CV in English (Ref. 4127) Si consideras que reunís los requisitos para el puesto y te gustan los desafíos, no lo dudes…. ¡Envíanos tu CV!   Nos esforzamos todos los días en crear un entorno diverso y nos enorgullece ser una empresa con igualdad de oportunidades para todas las personas, independientemente de su raza, color, religión, sexo, identidad sexual u orientación sexual, país de origen, genética, discapacidad o edad.
        • general rodriguez, buenos aires
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        ¡Esta propuesta te puede interesar!En Randstad nos moviliza ayudar a las personas y a las organizaciones a desarrollar todo su potencial. Ese es el compromiso que asumimos como compañía en todo el mundo, un compromiso que nos impulsa a ir más allá para lograr que nuestros clientes y candidatos alcancen el éxito. ¿Cómo lo hacemos?, combinando nuestra pasión por las personas con el poder de la tecnología, creando experiencias más humanas, que nos permitan ser una fuente de inspiración y apoyo para quienes nos eligen. Porque estamos convencidos de que mejores personas hacen mejores empresas.Nuestro cliente, importante Empresa de Logística, necesita incorporar dos Ingeniero/a de Logística con experiencia.El proceso de selección está orientado a candidatos con pensamiento analítico, iniciativa, orientación al logro, orientación al cliente, innovación, trabajo en equipo y cooperación. Tus principales responsabilidades serán:Generación y monitoreo de KPIs. definidos para el área o sector designado.Administrar el software operativo correspondiente a su área/sector constituyéndose en el Super Usuario y primer nivel de soporte de IT de su área/sector.Analizar en forma periódica los procesos bajo su alcance y las correspondientes oportunidades de mejora en los campos mencionados en la misión.  Coordinar y controlar la evolución de los proyectos de mejora aprobados para su área/sector y su implementación. Diseñar y describir los requerimientos funcionales asociados a los proyectos de cambio del software operativo del área/sector designado (WMS, TMS, etc.).  Generar, y auditar el cumplimiento de los procedimientos asociados a los procesos del área/sector designado.Capacitar al personal, en los nuevos procesos definidos y el uso de la tecnología asociada.  Cumplir y hacer cumplir los lineamientos del sistema integral de gestión (SIG), observando y asegurando las condiciones de seguridad, higiene y calidad definidas por la Empresa conjuntamente con el cliente Se requiere:Capacidad analítica y orientación a resultados. Metodología de mejora continua.Experiencia y conocimientos de Sistemas de Gestión WMS.Se valorará si cuenta con movilidad propia.Conocimiento ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 (no excluyente)Conocimiento a nivel de usuario de las aplicaciones informáticas JDA, RDS.  Conocimiento en diseño y programación (Visual Basic, PHP, HTML, Java).Experiencia en:  Proceso de análisis de causa raíz.  Indicadores claves de desempeño KPI.  Diseño y gestión de Bases de datos (SQL, Mysql) y AutoCAD.  Diseño y desarrollo WEB. (No excluyente). Parametrización de sistemas WMS. Formación académica: Ing. Industrial / Mecánico / Sistemas, Lic. En Organización Industrial o Afines. (Preferentemente graduado, o estudiantes avanzados)  con al menos 3 años de experiencia en el puesto.La zona de trabajo será: para una vacante General Rodríguez, y para la otra vacante será Pilar, con disponibilidad para viajar a Abbott semanalmente.Formarás parte de una compañía de primer nivel en su sector con posibilidades reales de desarrollo profesional. Si consideras que reunís los requisitos para el puesto y te gustan los desafíos, no lo dudes…. ¡Envíanos tu CV!   Nos esforzamos todos los días en crear un entorno diverso y nos enorgullece ser una empresa con igualdad de oportunidades para todas las personas, independientemente de su raza, color, religión, sexo, identidad sexual u orientación sexual, país de origen, genética, discapacidad o edad.
        ¡Esta propuesta te puede interesar!En Randstad nos moviliza ayudar a las personas y a las organizaciones a desarrollar todo su potencial. Ese es el compromiso que asumimos como compañía en todo el mundo, un compromiso que nos impulsa a ir más allá para lograr que nuestros clientes y candidatos alcancen el éxito. ¿Cómo lo hacemos?, combinando nuestra pasión por las personas con el poder de la tecnología, creando experiencias más humanas, que nos permitan ser una fuente de inspiración y apoyo para quienes nos eligen. Porque estamos convencidos de que mejores personas hacen mejores empresas.Nuestro cliente, importante Empresa de Logística, necesita incorporar dos Ingeniero/a de Logística con experiencia.El proceso de selección está orientado a candidatos con pensamiento analítico, iniciativa, orientación al logro, orientación al cliente, innovación, trabajo en equipo y cooperación. Tus principales responsabilidades serán:Generación y monitoreo de KPIs. definidos para el área o sector designado.Administrar el software operativo correspondiente a su área/sector constituyéndose en el Super Usuario y primer nivel de soporte de IT de su área/sector.Analizar en forma periódica los procesos bajo su alcance y las correspondientes oportunidades de mejora en los campos mencionados en la misión.  Coordinar y controlar la evolución de los proyectos de mejora aprobados para su área/sector y su implementación. Diseñar y describir los requerimientos funcionales asociados a los proyectos de cambio del software operativo del área/sector designado (WMS, TMS, etc.).  Generar, y auditar el cumplimiento de los procedimientos asociados a los procesos del área/sector designado.Capacitar al personal, en los nuevos procesos definidos y el uso de la tecnología asociada.  Cumplir y hacer cumplir los lineamientos del sistema integral de gestión (SIG), observando y asegurando las condiciones de seguridad, higiene y calidad definidas por la Empresa conjuntamente con el cliente Se requiere:Capacidad analítica y orientación a resultados. Metodología de mejora continua.Experiencia y conocimientos de Sistemas de Gestión WMS.Se valorará si cuenta con movilidad propia.Conocimiento ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 (no excluyente)Conocimiento a nivel de usuario de las aplicaciones informáticas JDA, RDS.  Conocimiento en diseño y programación (Visual Basic, PHP, HTML, Java).Experiencia en:  Proceso de análisis de causa raíz.  Indicadores claves de desempeño KPI.  Diseño y gestión de Bases de datos (SQL, Mysql) y AutoCAD.  Diseño y desarrollo WEB. (No excluyente). Parametrización de sistemas WMS. Formación académica: Ing. Industrial / Mecánico / Sistemas, Lic. En Organización Industrial o Afines. (Preferentemente graduado, o estudiantes avanzados)  con al menos 3 años de experiencia en el puesto.La zona de trabajo será: para una vacante General Rodríguez, y para la otra vacante será Pilar, con disponibilidad para viajar a Abbott semanalmente.Formarás parte de una compañía de primer nivel en su sector con posibilidades reales de desarrollo profesional. Si consideras que reunís los requisitos para el puesto y te gustan los desafíos, no lo dudes…. ¡Envíanos tu CV!   Nos esforzamos todos los días en crear un entorno diverso y nos enorgullece ser una empresa con igualdad de oportunidades para todas las personas, independientemente de su raza, color, religión, sexo, identidad sexual u orientación sexual, país de origen, genética, discapacidad o edad.

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