executive assistant.

detalles del trabajo

detalles del trabajo

¡Esta propuesta te puede interesar!

 

Job Purpose

Coordinates administrative processes & prioritizes, directs, & responds to business matters.  Creates & maintains associated documents, spreadsheets, databases, meetings, special events, etc.  Alerts management of critical issues & upcoming events. Interactions may be US and International.  Should have the ability to manage projects.

 

Job Responsibilities

  • Independently responds to & composes correspondence.
  • Creates & maintains standard spreadsheets &/or databases.
  • Prepares queries, reports, statistics, tables, charts, etc. based on information compiled from various sources.
  • Resolves discrepancies & over/under budget problems, etc. 
  • Process expenses including travel reimbursement, invoice payments. etc. Verifies invoices& expense reports, &/or resolve problems or issues.                                                                                                              
  • Some budget accountability
  • Manages calendar - supervisor's &/or dept.
  • Coordinates travel arrangements.
  • Organizes & coordinates events, which may include creating timelines.
  • Collects agenda items & background materials.
  • Coordinates complex itineraries involving domestic &/or international travel, etc. 
  • Prepares annual event, conference &/or meeting budget.
  • Screens & prioritizes incoming calls. 
  • Responds to inquiries.
  • Provides basic interpretation of policies & procedures. 
  • Researches information to resolve problems or issues.

 

Qualifications Required

  • GED or HS diploma
  • 4 years of administrative support or other relevant experience required

 

Si consideras que reunís los requisitos para el puesto y te gustan los desafíos, no lo dudes…. ¡Postulate!

Sobre Randstad

En Randstad nos moviliza ayudar a las personas y a las organizaciones a desarrollar todo su potencial. Ese es el compromiso que asumimos como compañía en todo el mundo, un compromiso que nos impulsa a ir más allá para lograr que nuestros clientes y candidatos alcancen el éxito. ¿Cómo lo hacemos?, combinando nuestra pasión por las personas con el poder de la tecnología, creando experiencias más humanas, que nos permitan ser una fuente de inspiración y apoyo para quienes nos eligen. Porque estamos convencidos de que mejores personas hacen mejores.

Nos esforzamos todos los días en crear un entorno diverso y nos enorgullece ser una empresa con igualdad de oportunidades para todas las personas, independientemente de su raza, color, religión, sexo, identidad sexual u orientación sexual, país de origen, genética, discapacidad o edad.

¡Esta propuesta te puede interesar!

 

Job Purpose

Coordinates administrative processes & prioritizes, directs, & responds to business matters.  Creates & maintains associated documents, spreadsheets, databases, meetings, special events, etc.  Alerts management of critical issues & upcoming events. Interactions may be US and International.  Should have the ability to manage projects.

 

Job Responsibilities

  • Independently responds to & composes correspondence.
  • Creates & maintains standard spreadsheets &/or databases.
  • Prepares queries, reports, statistics, tables, charts, etc. based on information compiled from various sources.
  • Resolves discrepancies & over/under budget problems, etc. 
  • Process expenses including travel reimbursement, invoice payments. etc. Verifies invoices& expense reports, &/or resolve problems or issues.                                                                                                              
  • Some budget accountability
  • Manages calendar - supervisor's &/or dept.
  • Coordinates travel arrangements.
  • Organizes & coordinates events, which may include creating timelines.
  • Collects agenda items & background materials.
  • Coordinates complex itineraries involving domestic &/or international travel, etc. 
  • Prepares annual event, conference &/or meeting budget.
  • Screens & prioritizes incoming calls. 
  • Responds to inquiries.
  • Provides basic interpretation of policies & procedures. 
  • Researches information to resolve problems or issues.

 

Qualifications Required

  • GED or HS diploma
  • 4 years of administrative support or other relevant experience required

 

Si consideras que reunís los requisitos para el puesto y te gustan los desafíos, no lo dudes…. ¡Postulate!

Sobre Randstad

En Randstad nos moviliza ayudar a las personas y a las organizaciones a desarrollar todo su potencial. Ese es el compromiso que asumimos como compañía en todo el mundo, un compromiso que nos impulsa a ir más allá para lograr que nuestros clientes y candidatos alcancen el éxito. ¿Cómo lo hacemos?, combinando nuestra pasión por las personas con el poder de la tecnología, creando experiencias más humanas, que nos permitan ser una fuente de inspiración y apoyo para quienes nos eligen. Porque estamos convencidos de que mejores personas hacen mejores.

Nos esforzamos todos los días en crear un entorno diverso y nos enorgullece ser una empresa con igualdad de oportunidades para todas las personas, independientemente de su raza, color, religión, sexo, identidad sexual u orientación sexual, país de origen, genética, discapacidad o edad.

resumen

  • número de referencia
    109466

Gracias por suscribirte a nuestras alertas laborales personalizadas.