it help desk analyst.

detalles del trabajo

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¡Esta propuesta te puede interesar!

En Randstad nos moviliza ayudar a las personas y a las organizaciones a desarrollar todo su potencial. Ese es el compromiso que asumimos como compañía en todo el mundo, un compromiso que nos impulsa a ir más allá para lograr que nuestros clientes y candidatos alcancen el éxito. ¿Cómo lo hacemos?, combinando nuestra pasión por las personas con el poder de la tecnología, creando experiencias más humanas, que nos permitan ser una fuente de inspiración y apoyo para quienes nos eligen. Porque estamos convencidos de que mejores personas hacen mejores empresas.

 

IT Help Desk Analyst

We are looking for professionals to act as the first point of contact for user technical issues and concerns and will be responsible for providing consistent high-quality customer service and support for our applications and systems.


Responsibilities:
- Provide initial assessment and basic to Intermediate level troubleshooting.
- Record, track, monitor, and follow up SLA breaches of incidents and service requests following the defined Incident Management Process.
- Escalate and coordinate unresolved incidents to the appropriate support team by consistently following defined escalation procedures.
- Perform tasks but not limited to message tracking (internal and external), network account lockout tracing and resolution, MobileIron registered devices, 2-factor authentication administration/management of accounts, active directory administration and management, and exchange admin center.
 

Knowledge and Skills:
- Experience in similar roles (+3 years ).

- Bilingual in English (mandatory).
- Knowledge of Service Now, VPN, active directory, timekeeper, outlook, zoom, teams, troubleshooting.
 

What our client offers you:
- OSDE 210.
- Gym and university discounts.

 

Si consideras que reunís los requisitos para el puesto y te gustan los desafíos, no lo dudes…. ¡Envíanos tu CV en inglés!

Nos esforzamos todos los días en crear un entorno diverso y nos enorgullece ser una empresa con igualdad de oportunidades para todas las personas, independientemente de su raza, color, religión, sexo, identidad sexual u orientación sexual, país de origen, genética, discapacidad o edad.

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- Record, track, monitor, and follow up SLA breaches of incidents and service requests following the defined Incident Management Process.
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- Perform tasks but not limited to message tracking (internal and external), network account lockout tracing and resolution, MobileIron registered devices, 2-factor authentication administration/management of accounts, active directory administration and management, and exchange admin center.
 

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resumen

  • número de referencia
    101395

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