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¡Esta propuesta te puede interesar!
En Randstad nos moviliza ayudar a las personas y a las organizaciones a desarrollar todo su potencial. Ese es el compromiso que asumimos como compañía en todo el mundo, un compromiso que nos impulsa a ir más allá para lograr que nuestros clientes y candidatos alcancen el éxito. ¿Cómo lo hacemos?, combinando nuestra pasión por las personas con el poder de la tecnología, creando experiencias más humanas, que nos permitan ser una fuente de inspiración y apoyo para quienes nos eligen. Porque estamos convencidos de que mejores personas hacen mejores empresas.
Randstad Professionals, is currently partnered up with a leading agriculture company in Buenos Aires and looking for a Administration & Accounting Associate fluent in English to join their team.
This role will provide support to the Finance,Accounting & FP&A department with direct report to the Financial Controller. We are looking for knowledge in accounting and at least three years of experience.
Main Responsibilities:
-AP & AR.
- Bank reconciliation.
- Accounting entries.
- Invoicing and contracts.
- Deliveries reconciliation (with Operations).
- Inventories reconciliation.
- ERP management and upgrades.
- Office Manager.
Other tasks
General Director Assistant.
Customer service satisfaction, emails and phone contact.
Staff Meetings coordination and Minutes deliveries.
Communications with other offices.
Qualifications and Skills
Degree in Accounting, Economics, Finance or related areas.
Minimum 3 years related experience.
Excellent communication and interpersonal skills.
Excellent analytical, organizational skills and flexibility to adapt to different tasks.
What we offer
Competitive compensation package.
Work Place: Palermo, CABA.
Be part of a and intercultural team.
We hope you're excited about this opportunity. To take the next step, please apply today.
Si consideras que reunís los requisitos para el puesto y te gustan los desafíos, no lo dudes…. ¡Envíanos tu CV!
Nos esforzamos todos los días en crear un entorno diverso y nos enorgullece ser una empresa con igualdad de oportunidades para todas las personas, independientemente de su raza, color, religión, sexo, identidad sexual u orientación sexual, país de origen, genética, discapacidad o edad.¡Esta propuesta te puede interesar!
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- Invoicing and contracts.
- Deliveries reconciliation (with Operations).
- Inventories reconciliation.
- ERP management and upgrades.
- Office Manager.
Other tasks
General Director Assistant.
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Minimum 3 years related experience.
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Excellent analytical, organizational skills and flexibility to adapt to different tasks.
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